ورزش

جام جهانی قطر| لواندفسکی: برابر فرانسه قدرت نداشتیم

جام جهانی قطر – مهاجم برجسته تیم ملی فوتبال لهستان دلایل شکست تیمش برابر فرانسه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی پس از شکست 3 بر یک لهستان برابر فرانسه گفت: اگر به مسابقه و نوع بازی‌مان نگاه کنید متوجه می‌شوید که ما تمام تلاش خود را کردیم. ما مبارزه کردیم و چندین موقعیت گلزنی به ویژه در نیمه نخست وجود آوردیم. حیف که دستاوردی نداشت.

مهاجم تیم ملی لهستان افزود: ما تلاش کردیم حملات فرانسه را دفع کنیم. حتی پس از گل فرانسه هم تلاش کردیم به بازی برگردیم و از بازی دفاعی خارج شویم. البته این برای بازی با فرانسه کم بود. در پایان بازی گل زدیم که نشان می‌داد انگیزه داشتیم و تلاش کردیم. 

روبرت لواندوفسکی در ادامه اظهار داشت: گل نخست همواره بدترین است. زمانی که خیلی به عقب رفتیم این گل را خوردیم. فرانسه هم از این موضوع استفاده کرد. به جای پوشاندن تمام مسیر بی‌جهت خط آفساید را شکستیم و فضاهای زیادی برای حریف به وجود آمد. ما قدرت کافی نداشتیم. منظورم قدرت استفاده از زمان و کمبود مهارت‌هاست. همین چیزها باعث شد به نتیجه نرسیم.

مهاجم تیم ملی لهستانی در پاسخ به این پرسش که آیا در جام جهانی بعدی نیز بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز راه درازی است. عوامل زیادی روی آن تأثیر می‌گذارد. لذت بردن از بازی نیاز است و این موضوعی مهم حتی برای بازی در آینده نزدیک محسوب می‌شود. 

 

 

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا