بین الملل

وزارت فرهنگ لبنان نمایشگاه آثار باستانی در هلند را تحریم کرد

به دلیل مشارکت رژیم صهیونیستی؛

«محمد وسام» وزیر فرهنگ لبنان تاکید کرد با توجه به مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه آثار باستانی برگزار شده در هلند، لبنان در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «محمد وسام» وزیر فرهنگ لبنان در بیانیه ای در ارتباط با نمایشگاه بین المللی آثار باستانی که قرار است در هلند برگزار شود، اعلام کرد: ما با تلاش جدید رژیم صهیونیستی در زمینه عادی سازی روابط با لبنان از طریق مشارکت در نمایشگاه‌های بین المللی مقابله کرده و نمایشگاه بین المللی آثار باستانی هلند مشارکت نخواهیم کرد.

براین اساس، وزارت فرهنگ لبنان پیش از این تصمیم داشته که در این نمایشگاه بین المللی مشارکت کند، اما پس از اینکه متوجه حضور رژیم صهیونیستی در این رخداد بین المللی شده، این نمایشگاه را تحریم کرده است.

وزارت فرهنگ لبنان به برگزار کنندگان این نمایشگاه بین المللی در هلند تاکید کرده که لبنان با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف است و مشارکتی در این نمایشگاه نخواهد داشت.

بنابراین گزارش، وزارت فرهنگ لبنان پس از دریافت نتیجه استعلام‌های خود از وزارت خارجه این کشور، تصمیم به تحریم نمایشگاه بین المللی آثار باستانی در هلند گرفته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا