ورزش

خشم دشان به خاطر اشتباه مدافع بارسلونا

مدافع بارسلونا در بازی با لهستان زنجیر طلا به گردن داشت.


به گزارش ایلنا، پس از اینکه ژول کنده، مدافع فرانسوی در جریان بازی مرحله یک هشتم نهایی فرانسه مقابل لهستان با زنجیر طلایی دیده شد، خوش شانس بود که از دریافت کارت زرد نجات پیدا کرد.

طبق قانون شماره 4 آیین نامه IFAB “بازیکنان نباید از وسایل یا اشیاء خطرناک استفاده کنند. استفاده از انواع لوازم و جواهرات ممنوع است.”

اما نه داور و نه کمک داور تا دقیقه 40 متوجه این تخلف نشدند و پس از آن کنده مجبور شد با کمک یکی از اعضای کادرفنی دشان زنجیر را درآورد. خوشبختانه کنده نیز به دلیل این تخلف تعویض نشد.

 خشم دشان

پس از این اتفاق دیدیه دشان سرمربی فرانسوی از بازیکن خود عصبانی شد. دشان پس از بازی گفت: “نمی‌دانم او چه چیزی روی گردنبند دارد، اما می‌دانم که او کمی خرافاتی است و در تمرینات نیز از آن استفاده می‌کند. نمی‌دانم گردنبند برای او چه معنایی دارد، اما به او گفتم خیلی خوش شانس بود که در آن لحظه او را جلوی چشمم ندیدم. داور به ما گفت که به محض توقف بازی، او باید آن را از گردن در بیاورد.

اگر او را در رختکن می‌دیدم که آن را پوشیده است، به او می‌گفتم قبل از اینکه حتی به زمین برود آن را در بیاورد. شما نمی‌توانید با عینک آفتابی یا ساعت یا حلقه فوتبال بازی کنید. این مجاز نیست. من فکر می کردم او آن را برداشته است، اما او این کار را نکرده بود. این تقصیر ماست، اشتباه ماست و دیگر تکرار نخواهد شد.”


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا