سیاسی

کارآمدی حق‌الناس است

قالیباف در دانشگاه تربیت مدرس:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما کارآمدی را حق‌الناس و زمان را برای ادای تکلیف و انجام وظیفه،مهم و اساسی می‌دانیم نکته مهم آن است که اگر کارآمدی در زمان و جغرافیای خود اتفاق نیفتد ارزشی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۵ آذر ماه) در آستانه روز دانشجو، در مراسمی که به این مناسبت در دانشگاه تربیت مدرس با حضور تعدادی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و همچنین دانشجویان با دیدگاه‌های مستقل برگزار شد، پس از استماع مطالبان تعدادی از آنها گفت: ادبیات حکمرانی نو، برای امروز و دیروز نیست. از ۲۵ سال پیش که توفیق خدمت پیدا کردم، گفته‌ام اگر انقلابی هستیم و عزتمندی ایران و اسلام را می‌خواهیم، باید کارآمدی دین در اداره جامعه را اثبات کنیم و هر حرف و عملی غیر این اضافه است.

وی افزود: حکمرانی نو مبتنی بر دو اصل «خداباوری» و «مردم‌باوری و مکتب امام» است که عدالت، معنویت و عقلانیت ارزش کانونی این مکتب هستند.

قالیباف تاکید کرد: ما کارآمدی را حق‌الناس و زمان را برای ادای تکلیف و انجام وظیفه مهم و اساسی می‌دانیم. نکته مهم آن است که اگر کارآمدی در زمان و جغرافیای خود اتفاق نیفتد ارزشی ندارد.

در حال تکمیل…

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا