بین الملل

نگرانی صهیونیست‌ها از وخیم‌تر شدن وضعیت امنیتی کرانه باختری


مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بر این باورند که وضعیت کرانه باختری در سال جدید میلادی بدتر و وخیم تر خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های اطلاعاتی رژیم موقت صهیونیستی معتقدند که وضعیت تنش‌بار کرانه باختری، در سال آینده میلادی وخیم‌تر خواهد شد و این رژیم فقط با موجی از عملیات‌های ساده مواجه نخواهد بود.

 «عامیت سعر» رئیس دپارتمان تحقیقات اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که بعد از ایران، افزایش خشونت‌ها در کرانه باختری دومین چالش بزرگ تل‌آویو در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

 سعر طی سخنرانی در اندیشکده نظامی «گازیت» گفت: «افراد (مقامات) می‌توانند بگویند که هیچ چیزی تغییر نکرده و ترورها (عملیات‌ها) فصلی است و هر چند وقت یک‌بار موجی از آنها را داریم که دوباره فروکش می‌کند. افرادی هم در دستگاه امنیتی هستند که چنین چیزی را باور کنند، ولی من نظر دیگری دارم».

 وی در این‌باره توضیح داد: «به‌نظرم باید چیزی که در ماه‌های اخیر شاهدش بودیم را ارزیابی کنیم، نه از منظر تعداد حملات بلکه با توجه به دلایل آنها. شاهد آن هستیم که بنیان‌هایی که به ما اجازه داد درگیری‌ها را مدیریت کنیم، اکنون متزلزل شده است. ما از حل‌وفصل درگیری بسیار فاصله داریم».

 این مقام نظامی صهیونیست با بیان اینکه تشکیلات خودگردان مشروعیتش در نظر جوانان فلسطینی را از دست داده، اذعان کرد: «اکنون دسترسی به سلاح‌های گرم در کرانه باختری ساده‌تر شده که منجر به تکرار حملات تیراندازی می‌شود».

 سعر درباره شجاعت جوانان فلسطینی در مقابله با تجاوز صهیونیست‌ها تصریح کرد: «دیده‌ام که جوانان [فلسطینی] ساعت ۴ صبح به سمت خودروهای زرهی اسرائیل که وارد روستاهایشان می‌شود، سنگ پرتاب می‌کنند. اینکه چه مقدار از خشم باعث این اقدامات می‌شود، نگران‌کننده و هشداردهنده است».

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا