بین الملل

مقاومت فلسطین: پاسخ تعرض به الاقصی، انفجار در عمق رژیم صهیونیستی است


گروه های مقاومت فلسطین تأکید کردند که هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی و صهیونیست ها به مسجد الاقصی با انفجار در عمق اراضی اشغالی پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطین، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، با انتشار بیانیه‌ای تأکید کردند که دو عملیات در قدس اشغالی، پاسخ واشح و آشکاری به تجاوز رژیم موقت صهیونیستی و صهیونیست های متجاوز در مسجدالاقصی بود.

شبکه خبری «المسیره» به نقل از این گروه ها گزارش داد هر گونه تجاوز به الاقصی با انفجار در عمق رژیم صهیونیستی پاسخ داده خواهد شد.

این گروه ها تصریح کردند: «شهر قدس و مسجدالاقصی، خط قرمز است و هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهیم داد به آن ضربه وارد کند، آن را یهودی سازد یا از نظر زمانی و مکانی آن را تقسیم کند.»

مقاومت فلسطین از از ملت فلسطین خواست که خاک این کشور را با هر وسیله‌ای برای صهیونیست ها به آتش بکشند. این در حالی است که دوم آذر ماه جاری دو انفجار همزمان در قدس اشغالی صورت گرفت؛ نخستین انفجار در یک ایستگاه اتوبوس و دومی در محله صهیونیستی «راموت». در پی این دو انفجار یک صهیونیست هلاک شد و ۴۷ نفر مجروح شدند.

بسیاری از کارشناسان تأکید دارند که با این انفجارها عملا انتفاضه سوم علیه صهیونیست ها کلید خورده است و هر اندازه مسئولان صهیونیست بخواهند شعله این انتفاضه را خاموش کنند، به بن‌بست خواهند رسید.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا