ورزش

مهره‌ای که کی‌روش جدی‌اش گرفت، ساپینتو نه!

ستاره جوان استقلال هنوز در ترکیب این تیم فرصت خاصی برای خودنمایی پیدا نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، امیر علی صادقی یکی از بازیکنان جوانی بود که فصل گذشته با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به استقلال منتقل شد و خیلی زود توانست نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. این ستاره که پای ثابت اردوهای تیم ملی امید هم محسوب می‌شود، در اردوهای پیش فصل استقلال هم عملکرد فوق‌العاده ای داشت و آنقدر پایش به گلزنی باز شد که تصور می‌شد ساپینتو در طول مسابقات از او بیشتر استفاده کند اما ترافیک خط حمله چنین اجازه ای را به سرمربی پرتغالی استقلال نداد.

صادقی با وجود ادامه گلزنی ها در بازی های دوستانه استقلال اما همچنان در ترکیب این تیم در لیگ جایی نداشت تا اینکه وقتی کارلوس کی‌روش خواست در اردوی آخر قبل از جام جهانی چند جوان را به تیمش دعوت کند ، صادقی را هم فراخواند.

ستاره جوان استقلال یکی از بازیکنان مورد توجه کارلوس کی‌روش است  که در مصاحبه‌اش بعد از بازی با آمریکا نیز از او به نیکی یاد کرد. به عبارت بهتر بازیکنی که نظر کی‌روش را به خود جلب کرده، هنوز در تفکرات تاکتیکی ساپینتو جایی پیدا نکرده است.

با این وجود ستاره 22 ساله استقلال در خط حمله که به نظر می‌رسد آینده درخشانی در فوتبال داشته باشد، این روزها در تمرینات تیم باشگاهی خود تلاش می‌کند تا نظر ساپینتو را جلب کند. او با روحیه بالا کار خود را جلو می‌برد و امید دارد در ادامه مسابقات لیگ فرصت بیشتری برای بازی کردن ونشان دادن توانایی های فنی اش به دست آورد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا