دانش و فناوری

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از فردا آغاز می‌شود


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تبریک روز دانشجو، از آغاز ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، گفت: اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام نیز همزمان در دسترس خواهد بود و لازم است متقاضیان قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور تا سه شنبه شب ۲۲ آذرماه ادامه می‌یابد و ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند و هر داوطلب باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

پورعباس خاطرنشان کرد: داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند چرا که هر ساله تعداد قابل توجهی از داوطلبان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام بی‌دقتی کرده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آنها لغو شده و دچار مشکل می‌شوند.

گفتنی است، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا