شهرستان ها

تلاش دشمن برای تعطیلی بازار با شکست روبرو شد

قزوین- استاندار قزوین گفت: دشمنان تلاش کردند تا با توسل به برخی رفتارهای ناجوانمردانه و حتی با بکارگیری اراذل و اوباش در فعالیت بازار و کسبه اختلال ایجاد کنند اما این تلاش با شکست روبرو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از بازار سنتی قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازدید با هدف بررسی مشکلات کسبه بازار قزوین انجام شد.

وی با بیان اینکه مشکلات کسبه بررسی و کمیته‌ای به ریاست فرماندار قزوین برای رفع این مشکلات تعیین شدند، افزود: مشکل اصلی کسبه بازار در حوزه زیرساخت است و امیدواریم با تشکیل این کمیته این مشکلات زیرساختی رفع شود.

اعلایی بیان کرد: دشمنان در ماه‌های اخیر تلاش کردند تا با توسل به برخی رفتارهای ناجوانمردانه و حتی با بکارگیری اراذل و اوباش در فعالیت بازار و کسبه اختلال ایجاد کنند اما با تلاش متولیان امنیت در استان قزوین نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه بازار در امنیت و آرامش بوده و تلاش دشمنان برای تعطیلی بازار با شکست روبرو شد.

وی تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری مردم قزوین و کسبه در شناخت منافع کشور و همچنین حیله‌های دشمنان نقشه‌های دشمنان باعث شد تا فتنه دشمنان نقش بر آب شود.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: دشمن به خوبی باید به این نتیجه رسیده باشد که تلاش‌هایش برای برهم زدن نظم بازار و امنیت اقتصادی کشور با شکست روبرو شده و مردم با او همراهی نخواهند کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا