ورزش

نگرانی برطرف شد: بازگشت ستاره آرژانتین به تمرینات

مشکل دی‌ماریا حل شد:

آنخل دی‌ماریا، هافبک تکنیکی تیم ملی آرژانتین، مشکلی برای حضور در دیدار با هلند در جام جهانی نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، آنخل دی‌ماریا در دیدار تیم های آرژانتین و لهستان و در نیمه دوم احساس درد داشت و در نهایت در دقیقه 65 تعویض شد. ابتدا به نظر می رسید مصدومیت این ستاره تکنیکی جدی باشد و او بازی آلبی سلسته در یک هشتم نهایی برابر استرالیا را به همین علت از دست داد. آنخل دی‌ماریا در تمرینات روز یکشنبه تیم ملی آرژانتین نیز غایب بود و به صورت انفرادی تلاش کرد خود را مهیای حضور در ادامه مسابقات کند.

اما خبر خوش برای لیونل اسکالونی و کادر فنی تیم ملی آرژانتین، بازگشت این ستاره تکنیکی به شرایط مسابقه و حضور در زمین برای بازی حساس با هلند است. نشریه tycsports در گزارشی مدعی شد آنخل دی‌ماریا در تمرین امروز سه شنبه تیم ملی آرژانتین حضور داشت و حتی توانست در فوتبال درون تیمی بین بازیکنان این تیم نیز شرکت کند.

پس از مصدومیت عضله چهار سر پای راست دی ماریا، لیونل اسکالونی در مورد این بازیکن ریسک نکرده و پاپو گومز را در دیدار برابر استرالیا در ترکیب قرار داد و اتفاقا او نیز از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب دیدگی شد. آنخل دی‌ماریا در فصل جدید بسیاری از مسابقات یوونتوس را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده و به دشواری توانسته بود خود را به بازی های جام جهانی برساند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا