ورزش

جام جهانی قطر| جدال اسپانیا و مراکش به وقت‌‌های اضافه کشید

نیمه دوم هفتمین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مانند نیمه اول برنده نداشت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفتمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران تیم‌های ملی اسپانیا و مراکش در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه وقت‌های معمول گلی در بر نداشت.

اسپانیایی‌ها نیمه نخست را بهتر از مراکش آغاز کردند اما تملک توپ این تیم راه به جایی نبرد. رفته‌رفته روند بازی تغییر کرد و این مراکشی‌ها بودند که از زیر فشار حریف اروپایی خارج شدند و چندین بار دروازه ماتادورها را تهدید کردند که این حملات هم به دلیل کم دقتی در ضربات پایانی به جایی نرسید.

نیمه دوم بازی کسل کننده‌تر از نیمه اول آغاز شد و تا 10 دقیقه پایانی هم هیچ یک از دو تیم خطری جدی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در این میان اسپانیا حتی ضعیف‌تر از مراکش ظاهر شد و در یکی دو صحنه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد. در نهایت در نیمه دوم نیز با وجود تلاش‌های نصف و نیمه دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و به این ترتیب برای تنها دومین بار در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بیست‌‌و‌دوم، کار به وقت‌‌های اضافه کشیده شود.

برنده این مصاف در مرحله یک چهارم نهایی با برنده آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی که امشب میان پرتغال و سوئیس برگزار می‌شود، روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا