شهرستان ها

فرمانداران آذربایجان غربی پیگیر تامین مطالبات مردم باشند

ارومیه – معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران با بررسی علت برخی نارضایتی ها، به صورت جدی پیگیر تامین مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی عصر سه شنبه در نشست مشترک فرمانداران استان با معاونین و مشاوران استاندار و مدیران ستادی استانداری که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: تدابیر اندیشیده شده در سطح استان و اهتمام فرمانداران در همکاری با مسئولان شهرستان، نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برای ناامن کردن استان و کشور داشته است.

وی همچنین با اشاره به اراده راسخ مسئولان استان برای تأمین امنیت جامعه و حفظ آرامش مردم، خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان برای ناآرام کردن ایران اسلامی همچنان تداوم داشته و فرمانداران در هماهنگی با مسئولان استان، برای شکست دشمن آماده باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: با توجه به تهیه شناسنامه جامع شهرستان‌های استان، که در ۴ شهرستان آغاز شده، فرمانداران مربوطه با جدیت موضوع را پیگیر باشند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده، تصریح کرد: فرمانداران آذربایجان غربی از هم اکنون تدابیر و پیش بینی‌های لازم را برای برگزاری باشکوه انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انجام دهند.

وی همچنین با تاکید بر تأمین زیرساخت‌ها جهت تسریع روند محرومیت زدایی در سطح استان، افزود: فرمانداران آذربایجان غربی با توجه جدی به حوزه سوادآموزی، به دنبال ساماندهی بازماندگان از تحصیل و بازگشت آنها به مدارس باشند.

دولت متعهد به تحقق وعده‌های خود به مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت سیزدهم با تمام توان متعهد به تحقق وعده‌های خود به مردم بوده و مدیران استانی نیز در این مسیر گام برمی دارند.

جعفر ذوالفقاری، افزود: مدیران با روحیه انقلابی و جهادی، بیش از پیش در راستای تأمین مطالبات بحق مردم آذربایجان غربی تلاش کنند.

وی همچنین با تاکید بر اولویت بندی نیازهای شهرستان‌های استان، تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها و نیازهای شهرستان‌های مختلف استان، برای پیشبرد طرح‌ها و رفع مشکلات مناطق مختلف برنامه ریزی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی به سیاست‌های دولت برای نیروی انسانی ادارات نیز اشاره کرده و افزود: دولت سیزدهم به چابک سازی، آموزش و افزایش بهره وری کارکنان دستگاه‌های دولتی تاکید دارد.

ذوالفقاری همچنین با اشاره به تهیه شناسنامه شهرستان‌های استان، اضافه کرد: با تهیه شناسنامه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … شهرستان‌های آذربایجان غربی، مدیریت دانش در استان روی خواهد داد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا