شهرستان ها

جابجایی ۱.۴ میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: در هشت ماه نخست امسال یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان عمومی استان جابجا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی عصر سه شنبه در کارگاه آموزشی شناخت و کاربرد ماشین آلات راهداری در لرستان، اظهار داشت: از زحمات همکاران که در گرما و سرما، تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، اربعین و در همه شرایط به عنوان فرشتگان نجات بی وقفه در تلاش هستند و تمام مشکلات را با جان دل می‌پذیرند که راه را برای کاربران جاده‌ای و همه هم وطنان باز کنند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی، ضمن تشکر از زحمات فرماندهی پلیس راه لرستان، بیان کرد: پلیس راه و راهداری دو مجموعه‌ای هستند که همواره در کنار هم تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی مردم به انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: در راستای سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رونق اقتصادی و تأمین مایحتاج مردم، در حوزه جابجایی کالا بیش از سه میلیون ۵۰۰ هزار تن کالا طی ۳۰۸ سفر در هشت ماهه نخست امسال جابجا شده است.

شیروانی، اضافه‌کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر طی ۱۸۰ سفر و همچنین ۴۵ هزار زائر در ایام اربعین در مدت زمان کوتاه جابجا شده است.

وی، بیان داشت: در حوزه روستایی ۲۲۰ کیلومتر از خردادماه امسال تا الان زیرساخت راه صورت گرفته و ۱۶۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است که توانستیم مقام نخست کشور در حوزه راه روستایی را کسب کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در اعطای تسهیلات برای به روز کردن ناوگان تبصره ۱۸، توانستیم در حوزه حمل و نقل مقام اول را در کشور کسب کنیم در این راستا توانستیم بسیاری از ناوگان مینی بوس و اتوبوس استان را بروز کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا