بین الملل

۳ عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین در کرانه باختری

منابع فلسطینی از اجرای سه عملیات تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری طی ساعات گذشته خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری شاهد سه عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته بود.

بر اساس این گزارش، رزمندگان مقاومت فلسطین شامگاه سه شنبه دو عملیات تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت امر در شمال الخلیل به اجرا گذاشتند.

منابع محلی گفتند که دو عملیات تیراندازی همزمان با درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در این منطقه که اخیراً شاهد تنش های زیادی بوده است، به وقوع پیوست.

این تیراندازی ساعاتی پس از عملیات تیراندازی به سمت شهرک صهیونیست نشین «کرمی تسور» که در اراضی مناطق حلحول و بیت امر در شمال الخیل بنا شده است، روی داد.

در این عملیات، دو تن از رزمندگان مقاومت فلسطین به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه تیراندازی کردند.

منطقه بیت امر در ۲۸ نوامبر گذشته شاهد رویارویی شدید بین نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی بود. در این تاریخ «مفید اخلیل» جوان فلسطینی به شهادت رسید و شماری دیگر از فلسطینی ها از جمله محمد ابو ماریه اسیر آزاده فلسطینی مجروح شدند.

این در حالی است که «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت فلسطین آماده واکنش به تهدیدات «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در زمینه تشدید اقدامات علیه غزه و کرانه باختری، هرگز منجر به نگرانی مقاومت فلسطین نخواهد شد.

خضر حبیب با بیان اینکه مقاومت فلسطین برای پاسخ به هر گونه تهدید یا تجاوز رژیم صهیونیستی آمادگی کافی دارد، خاطر نشان کرد این رژیم در تلاش است به غزه اتهام بزند و آن را عامل شعله‌رور شدن مقاومت در کرانه باختری عنوان کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا