اقتصاد

رمز های موفقیتم برای ثروتمند شدن

زمانی که تصمیم به ایجاد کسب و کاری جدید در زمینه نوره و دمنوش مریم گلی گرفتم. فعالیت خود را به صورت حرفه ای در بستر اینترنت ادامه دادم و موفق شدم در کنار ایجاد شغل و ثروتم، کار آفرین نمونه سال شوم و افرادی را در کنارخودم مشغول به کار کنم.


رمز های موفقیتم برای ثروتمند شدن


روغن دانه زیره

به گزارش آبلمون از تولید ترکیبات ضد التهابی از جمله اینترلوکین ها (IL-1 و IL-6) فاکتور نکروز تومور (TNFα) اکسید نیتریک  جلوگیری می کند. این روغن همچنین از فعال شدن سلول های سیستم ایمنی درگیر در التهاب جلوگیری می کند.

آیا می دانید که تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود و چگونه می توان نسبت به برخوردار شدن از آن نهایت بهره را برد.

از این رو، زیره اغلب به رژیم غذایی ضد التهابی (AID) اضافه می شود. به همراه ادویه هایی مانند زردچوبه، زنجبیل، رزماری، میخک و غیره، دانه های زیره می توانند چندین اختلال التهابی را تسکین دهند.

دانه های خشک شده زیره دارای فلاونوئیدهایی با ظرفیت آنتی اکسیدانی هستند. آنها پراکسیداسیون لیپیدی را مهار می کنند که به نوبه خود باعث کاهش سطح لیپوپروتئین با چگالی کم اکسید شده (ox-) می شود.  ox-LDL با آترواسکلروز و بیماری عروق کرونر قلب مرتبط است.

 

مضرات نوره

در دنیای امروزی انواع بیماری ها و مشکلات اجتماعی ما را احاطه کرده اند و بیشتراین مشکلات هم برمیگردد به رعایت نکردن نظافت و نکات بهداشتی و مضرات نوره. برای نظافت و بدن از موهای زائد، نوره زرنیخ دار جدید ساخته شده اس که به تیز بر هم شناخته شده است. در دنیای امروز مشکلات مانند طلاق بسیار زیاده شده است که علت اصلی آن هم ناتوانی جنسی، سرد مزاجی می باشد و طرفین نمی توانند خواسته یکدیگر را به عمل بیاورند. برای رفع سرد مزاجی و افزایش جنسی می توان از نوره زرنیخ دار استفاده کرد که بسیار مفید و با ارزش می باشد.

مریم گلی

می توان گفت برترین خاصیت مریم گلی وجود برخی ترکیبات شامل اسیدهای رزمارینیک موجود در این گیاه بوده که منشا بسیاری از خواص درمانی نهفته در مریم گلی است. این گیاه دارای تنوع بالایی در گونه ها و محصولات فرآوری شده است که همگی با داشتن سطح بالایی از ویتامینها، آنزیمها و آنتی اکسیدانها در درمان بیماریهای مختلف و تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن مفید هستند.

در ادامه قصد داریم موارد بیشتری از مشخصات این گیاه و فواید بالای آن را بیان کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

در اکثر گونه های گیاهی ساقه های مریم گلی جنگلی به رنگ سبز تیره بوده و با کرکهای نازک و زیادی پوشیده شده که همین کرکها سبب دیده شدن ساقه به رنگ خاکستری می شوند؛ البته مریم گلی خشک جنگلی ساقه ای قهوه ای داشته و با طول عمر بیشتر و خشک شدن گیاه به صورت چوبی در می آید.

3.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا