شهرستان ها

خرید 108 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر کرمانشاه/ راه اندازی اتوبوس های مناسب سازی شده ویژه معلولان

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خرید 108 دستگاه اتوبوس جدید مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولین برای شهر کرمانشاه خبر داد.

یک مسئول خبرداد؛


به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد مهدی احمدی اظهار داشت: طی سنوات گذشته نسبت به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه بی توجهی شده و این مهم به چالشی تبدیل شده است اما با تلاش های وزارت کشور و مجموعه شهرداری کرمانشاه این حوزه مورد توجه و حمایت ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر اتوبوس های درون شهری فرسوده و از رده خارج شده اند اما با این شرایط در حال خدمت رسانی به مردم کرمانشاه هستند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور با اشاره به خرید اتوبوس های جدید گفت: 108 دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری کرمانشاه خریداری شده که به تدریج به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر 8 دستگاه اتوبوس به مجموعه سازمان حمل و نقل مسافر تحویل داده شده و تا پایان هفته نیز 12 دستگاه دیگر وارد شهر کرمانشاه خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مجموعه وزارت کشور قراردادی با خودروسازان داخلی منعقد کرد که در بستر آن سهم کرمانشاه 108 دستگاه اتوبوس جدید است و تمامی مبالغ خودروها به حساب شرکت خودروساز واریز شده و به تدریج اتوبوس‌ها پس از تولید به شهرداری کرمانشاه تحویل می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به تجهیز اتوبوس ها به رمپ ویژه معلولین و جانبازان مطرح کرد: تمامی اتوبوس های خریداری شده برای جامعه معلولین و جانبازان مناسب سازی شده که با اجرا و توسعه این طرح ها بخش قابل توجهی از مشکلات این عزیزان در محیط های شهری برطرف خواهد شد.

احمدی از اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه ها خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد تمامی اتوبوس های جدید مجهز به سامانه های پرداخت الکترونیک شدند و در اختیار سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه قرار می‌گیرد.

عضو هیأت مدیره اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور بیان داشت: اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه، امکان خدمت رسانی بهتر، ایجاد نظم در شهر، رصد و نظارت بیشتر به عملکرد اتوبوس ها و رضایت هرچه بیشتر شهروندان و همچنین کنترل ترافیک را فراهم خواهد کرد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا