شهرستان ها

ایلام در بخش احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرد

ایلام-استاندار ایلام گفت: ایلام در بخش احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا شامگاه چهارشنبه در دیدار با علی رسولیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: در سال جاری واحدهای راکد بسیاری در استان فعال شده است و ایلام از حیث فعال سازی واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرد و تلاش برای فعال شدن سایر واحدهای نیمه فعال و راکد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان ایلام در بخش احیای واحدهای راکد، رتبه چهارم کشور را کسب کرده است، افزود: همه تلاش تیم اقتصادی استان احیای واحدهای راکد، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان است.

استاندار ایلام با اشاره به اشتغال ایجاد شده در استان گفت: اعتبار قابل توجه‌ای در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در این استان برای تولید و اشتغال جذب شده است و در سال جدید تنها در دو مجموعه «پتروشیمی» و «ان جی ال دهلران» بیش از یک هزار و ۵۰۰ شغل جدید ایجاد شده است.

وی در ادامه به ساخت خانه باغ‌ها در شهرک صنعتی ایلام اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه قضا استان آب، برق و گاز این خانه باغ‌ها قطع شده است.

بهرام نیا تاکید کرد: مهم‌ترین خواسته ما از مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان تعیین تکلیف خانه باغ‌ها در شهرک‌های صنعتی است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت سیلو ها توسط شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: سیلو سازی توسط شرکت شهرک‌ها صنعتی اقدام بسیار خوبی بود که باید استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام در پایان این نشست عملکرد مدیر کل صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان را رضایت بخش ذکر کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا