شهرستان ها

سفر وزیر آموزش و پرورش به اردبیل

اردبیل- وزیر آموزش و پرورش فردا جمعه، ۱۸ آذر سفر یک روزه‌ای را به استان اردبیل انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این سفر یک روزه به شهر دارالارشاد اردبیل با هدف کلنگ‌زنی مدرسه «دارالفنون» و افتتاح مدرسه ۱۳ کلاسه «شهید فخری‌زاده» اردبیل انجام می‌شود.

کلام‌اله صفری تصریح کرد: فردا از اولین ساعات میزبان وزیر آموزش و پرورش در اردبیل خواهیم بود که بعد از غبارروبی مزار شهدا، کلنگ‌زنی مدرسه «دارالفنون» با حضور مسئولان استانی انجام خواهد شد تا شاهد احداث این مجموعه آموزشی فاخر در اردبیل باشیم.

وی حضور وزیر آموزش و پرورش را در کارخانه «تسنیم نوش» یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه این کارخانه به همت صندوق ذخیره فرهنگیان احیا می‌شود، وزیر آموزش و پرورش بازدیدی را از این مجموعه خواهد داشت و در جریان روند تولید محصولات متنوع این کارخانه قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل حضور در شورای آموزش و پرورش استان را از دیگر برنامه «یوسف نوری» در اردبیل اعلام کرد و افزود: در این جلسه مهمترین مشکلات و معضلات آموزش و پرورش استان به ویژه کمبود فضاهای آموزشی و منابع مورد نیاز برای ارتقای وضعیت آموزشی و تربیتی استان مطرح خواهد شد و قطعاً نمایندگانی از اقشار مختلف جامعه فرهنگیان در این جلسه حاضر خواهند شد.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش بعد از ظهر به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفته و با آیت‌الله سید حسن عاملی نیز دیدار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: افتتاح مدرسه ۱۳ کلاسه «شهید فخری‌زاده» از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان اردبیل است که با حضور مسئولان در اردبیل شاهد بهره‌برداری از این واحد آموزشی خواهیم بود.

صفری بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جامعه فرهنگیان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان اردبیل است که امیدواریم ماحصل این سفر و نتایج آن به نفع توسعه استان اردبیل باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: تلاشمان بر این است تا در این جلسات و نشست‌ها با وزیر آموزش و پرورش و معاونین، مهمترین مشکلات و نارسایی‌های حوزه آموزشی، تربیتی و ورزشی را مطرح کرده و زمینه و بسترهای توسعه متوازن و همچنین تقویت نظام آموزشی و پرورشی را فراهم کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا