ورزش

راز موفقیت کره‌جنوبی از زبان سون: قلب نشکن!

بدشانس بودیم که با برزیل روبرو شدیم

سون هیونگ مین می گوید که فکرش را هم نمی کرد که در چهار بازی جام جهانی به صورت کامل بازی کند.

به گزارش “ورزش سه”، اعضای تیم ملی کره جنوبی پس از شکست برابر برزیل و حذف از رقابت های جام جهانی، به کشورشان بازگشتند. سون هیونگ مین فوق ستاره کره ای ها در فرودگاه بین المللی اینچئون برابر خبرنگاران قرار گرفت و صحبت هایی را مطرح کرد.

سون در سخنانش گفت:  قبل از بازی با پرتغال، چند درصد شانس برای صعود ما وجود داشت؟ بازیکنان روحیه جنگندگی واقعی را با “قلبی نشکن” به نمایش گذاشتند. این کلمات که خیلی باحال هستند، مشخصا تاثیر زیادی روی بازیکنان داخل زمین گذاشته است. امیدوارم جمله “قلب نشکن” همچنان توسط بازیکنان، تیم من و بسیاری از مردم حفظ شود تا نه تنها فوتبال کشور، بلکه کل کره جنوبی نیز بتواند در همه زمینه ها رو به جلو حرکت کند.

سون هیونگ مین که ماه گذشته میلادی تحت عمل جراحی شکستگی چشم قرار گرفت، درباره وضعیت خودش گفت: اگر سه تا چهار هفته به عقب برگردم و از من بپرسند که آیا می توانم چهار بازی را به صورت کامل بازی کنم، فکر می کنم اولین پاسخ من “نه” خواهد بود. از اینکه تا مرحله یک شانزدهم بازی کردم سپاسگزارم. حالم خوب است.

ستاره تاتنهام ادامه داد: بزرگترین دلیلی که ما به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم، تلاش خالص بازیکنان، انرژی مثبت مردم و هواداران بود که همه در پشت صحنه سخت تلاش کردند تا این امکان را فراهم کنند. هیچ شکی در این مورد وجود ندارد. واضح است که همه تیم‌ها تلاش زیادی می‌کنند تا به این هدف برسند، اما من فکر می‌کنم ما تلاش بیشتری برای رسیدن به آن شاهکار انجام می‌دهیم.

او درباره اینکه پیش از شروع جام جهانی نگرانی هایی درباره نتایج کره وجود داشت، گفت: فکر می کنم ما نتایج خوبی گرفتیم، زیرا 4 سال در همان مسیر آماده شدیم. خوشحالم که بازیکنان جوان، با وجود اینکه ممکن است در بازی اول جام جهانی عصبی و پراسترس باشند، تصویر بی باکی از خود نشان دادند. من مطمئن هستم که آنها به بازیکنانی تبدیل خواهند شد که بر اساس این تجربه می توانند رشد بیشتری داشته باشند. می توانستم بهتر از این کار کنم، اما به نظرم بدشانس بودیم با برزیل، که کاندیدای قهرمانی است، روبرو شدیم.

سون هیونگ مین درباره روبرو شدن با ریچارلیسون، هم تیمی خود در تاتنهام، گفت: پس از 90 دقیقه، دشمن دوباره به عنوان دوست برمی‌گردد. هم تیمی های من در جام جهانی بازی های زیادی انجام می دهند و من گفتم خیلی خوب است که یکی از بازیکنان تیم ما (تاتنهام) قهرمان شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا