ورزش

هم‌تیمی سابق رونالدو: بدون او تیم‌تر هستیم

او بازیکن بزرگی است اما…

خوزه فونت، ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که این تیم بدون رونالدو وضعیت بهتری دارد.

به گزارش “ورزش سه”، حواشی پیرامون کریستیانو رونالدو باعث شده اظهار نظرهای مختلفی در رابطه با حضور او در ترکیب تیم ملی پرتغال مطرح شود. این بازیکن در دیدار برابر سوئیس در ترکیب 11 نفره تیم فرناندو سانتوس حضور نداشت و همین موضوع حواشی زیادی را به دنبال داشت؛ تا جایی که امروز گفته شد او قصد داشته اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کند که البته این موضوع توسط فدراسیون فوتبال این کشور تکذیب شد.

خوز فونت، ستاره سابق تیم ملی پرتغال حالا درباره تغییرات این تیم در زمان حضور یا عدم حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب توضیح داده است. او در پادکستی در این باره گفت: “فقط حضور او در زمین باعث می شود بازیکنان تیم ملی ناخودآگاه و به طور خودکار مجبور شوند برای او بازی کنند و همیشه توپ را به او بدهند.

وقتی رونالدو در زمین حضور ندارد پرتغال بیشتر به عنوان یک تیم بازی می کند و این موضوع در تقابل با سوئیس به وضوح دیده شد. آنها روان بازی کردند بدون اینکه یک نقطه کانونی در تیم وجود داشته باشد. همه کمک کردند و دیدن این مدل بازی پرتغال بسیار زیبا بود. ما در این سال ها با کریستیانو رونالدو موفقیت هایی داشتیم، او بسیار تاثیرگذار بود.  گونسالو راموس اما بازی متفاوتی را ارائه داد و شبی عالی را سپری کرد، همه ما برای او خوشحال بودیم.  امیدوارم به همین صورت بماند.

شما نمی توانید به اسطوره ای مانند رونالدو آموزش دهید. رونالدو همیشه رونالدو خواهد بود و برای پرتغال حتی حضور بازیکنی مانند او روی نیمکت بسیار مثبت است.”

فونت درباره تقابل با مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نیز گفت: “فرناندو سانتوس ذهنیت بسیار قوی را به تیم ملی آورد. این تیم توانایی بالایی برای دفاع گروهی دارد و در هر بازی در بخش تهاجمی برای حریف مشکل ایجاد خواهد کرد. من معتقدم پرتغال تا پایان راه خواهد رفت، جام جهانی عنوانی است که ما از آن محروم هستیم. بیایید انرژی مثبت بدهیم تا این اتفاق بیفتد.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا