ورزش

دانیلو: می‌دانیم که کرواسی فقط مودریچ نیست

آماده این چالش سختیم

دانیلو، مدفع برزیل، گفت که کرواسی حریف دشواری محسوب می شود و به غیر از لوکا مودریچ، ستاره های بزرگ دیگری هم دارند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی برزیل پس از برتری قاطع 4-1 برابر کره جنوبی فردا در یک چهارم نهایی جام جهانی باید به مصاف کرواسی برود. برزیل روی کاغذ شانس بیشتری دارد ولی از سال 2002 هرگز نتوانسته برابر تیم های اروپایی در مراحل حذفی جام جهانی برنده شود.

دانیلو، دفاع راست تیم ملی برزیل و باشگاه یوونتوس، در نشست خبری این بازی گفت:«برای من مهم نیست در دفاع راست بازی کنم یا چپ. در هر دو پست یکسان کار می کنم و این را بارها نشان داده ام. در نهایت مربی است که تصمیم می گیرد کجا بازی کنم. کرواسی تیم بسیار خوبی است و برابر این تیم کار دشواری داریم ولی به خوبی مهیای این چالش شده ایم و می خواهیم به نیمه نهایی برویم.»

دانیلو در مورد کرواسی گفت:«آنها پنج گل زده اند و دو گل دریافت کرده اند. کرواسی فقط لوکا مودریچ نیست و آنها در خط هافبک خود بروزوویچ و کوواچیچ را هم دارند. هم در کنار بعضی از آنها و هم برابرشان بازی کرده ام. کرواسی به چنین بازی های سختی عادت دارد و بازیکنانش اغلب در بهترین تیم های اروپا بازی می کنند. گفتم که بازی سختی است ولی آماده هستیم.»

تفاوت تاکتیک یوونتوس و تیم ملی:«راز موفقیت تیم ملی تطابق پذیری سریع بازیکنان با ایده های تاکتیکی مربی است. شاید در تیم های باشگاهی به سبک دیگری بازی کنیم و تنها 10 روز برای تمرین با تیم ملی وقت داشته باشیم ولی بازیکنان برزیل تاکتیک‌پذیری فوق العاده ای دارند. سال هاست با تیته کار می کنیم و تیم به خوبی با ایده های او هماهنگ است. من خودم به شخصه در سیتی چیزهای زیادی یاد گرفتم و سپس به یوونتوس رفتم که سبکی متفاوت بازی می کرد ولی به سرعت خودم را وفق دادم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا