بین الملل

صهیونیست‌ها به مقامات سازمان ملل روادید نمی‌دهند

منابع عبری گزارش دادند که مقامات صهیونیست به دلیل خشم از مواضع برخی اعضای سازمان ملل از ارائه روادید به آنها خودداری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز پنج شنبه در گزارشی نوشت که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روند ارائه ویزا به مقامات دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل (OCHA) را به حالت تعلیق درآورده است. دلیل این اقدام حمایت این مقامات بین المللی از فلسطینی ها عنوان شده است.

بنابر این گزارش، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش های صادر شده از سوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل را تحریف شده و به طور سازمان یافته جانب‎دارانه از فلسطینی ها توصیف کرده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارش خود مدعی شده است که اعضای دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل همواره در گزارش های خود تعداد تلفات صهیونیست ها را کمتر در نظر گرفته و بیشتر اقدام به سرزنش رژیم صهیونیستی به دلیل سرکوب فلسطینی ها می کنند.

ادعاهای این روزنامه صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که نظامیان صهیونیست بامداد امروز پنج شنبه با یورش به شهر جنین در کرانه باختری، سه جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

با شهادت این سه فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۲) به ۲۱۶ شهید رسید که ۱۶۴ نفر از آنها در کرانه باختری و ۵۲ نفر در غزه به شهادت رسیده اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا