سیاسی

پیام تسلیت هیئت دولت در پی درگذشت رستم قاسمی

هیئت دولت درگذشت تأثر برانگیز همکار متعهد و پرتلاش و جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس، رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را به عموم مردم قدرشناس تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ️ هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران، درگذشت تأثر برانگیز همکار متعهد و پرتلاش و جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس، مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را به عموم مردم قدرشناس ایران به ویژه همرزمان، همراهان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.

▪️ بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

▪️ ️ هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران، درگذشت تأثر برانگیز همکار متعهد و پرتلاش و جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس، مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را به عموم مردم قدرشناس ایران به ویژه همرزمان، همراهان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.

▪️ این مدیر انقلابی و دلسوز و از یادگاران دوران دفاع مقدس به رغم بیماری و جراحات ناشی از آثار جانبازی تا آخرین روزهای عمر شریف خود، در خدمت مردم و کشور بود و کارنامه پر افتخاری به یادگار گذاشت که همواره در خاطره‌ها، باقی خواهد ماند.

▪️ هیأت دولت ضمن قدردانی و پاسداشت خدمات ماندگار آن خدمتگزار صدیق، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان را مسالت دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا