ورزش

واکنش رونالدو: اتحادمان را از دست نمی‌دهیم

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، به شایعات عجیب اخیر در مورد خودش واکنش نشان داده است.

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو دوران دشواری را سپری می کند و اوضاع اضلا بر وفق مراد این ستاره پرتغالی نیست. مهاجم 37 ساله و سابق منچستریونایتد پیش از شروع جام جهانی مصاحبه ای جنجالی علیه مدیران و کادر فنی منچستریونایتد داشته و در نهایت همین عکس العمل تند باعث فسخ قرارداد او با این باشگاه شد. در ادامه و علیرغم گلزنی در اولین بازی در جام جهانی برابر غنا، کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر جای ثابتی در ترکیب ثابت تیم ملی پرتغال نداشت و حتی در دیدار با سوئیس در بین 11 بازیکن ابتدایی قرار نگرفت.

امروز نشریه رکورد در گزارشی مدعی شد رابطه این بازیکن با فرناندو سانتوس شکرآب شده و حتی کریستیانو رونالدو قصد ترک اردوی تیم پرتغال پیش از دیدار با سوئیس را داشته است. اما این ستاره محبوب ساعتی قبل در صفحه خود این شایعات را تکذیب کرده و مدعی شد تیم ملی پرتغال متحدتر از آن است که اینگونه بهم بریزد.

کریستیانو رونالدو در صفحه خود نوشت: “این تیم که بیش از آن متحد است که توسط نیروهای بیرونی که به ما فشار می آورند، خراب شود. این ملت شجاع تر از آن است که توسط هر گونه دشمنی، اتحاد خود را از دست بدهد. این تیم به معنای واقعی کلمه تا آخر برای رسیدن به رویای خود مبارزه می کند. تا آخرین لحظه به ما ایمان داشته باشید، زنده باد پرتغال.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا