ورزش

اسکالونی: آرژانتین کمر حریفش را می‌شکند

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل هلند از پاسخ مستقیم درباره آمادگی آنخل دی‌ماریا و حضور او در این دیدار طفره رفت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آرژانتین فردا در یکی از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هلند می‌رود. لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته، در آستانه این دیدار در یک نشست خبری شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

یکی از سوال‌های پرتکرار خبرنگاران از اسکالونی وضعیت سلامت آنخل دی‌ماریا بود. این مهاجم آرژانتینی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران پای چپ دیدار آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک‌هشتم را از دست داد. اسکالونی همچنین با سوالاتی درباره مصدومیت رودریگو دی‌پل مواجه شد که دیشب گزارش‌هایی درباره مشکل عضلانی او مطرح شده بود. البته این هافبک آرژانتینی امروز گزارش‌ها را تکذیب کرد.

اسکالونی در این نشست خبری به خبرنگاران گفت:

شرایط آمادگی دی‌ماریا؟ و مصدومیت دی‌پل؟
رویهم‌رفته آنها شرایط خوبی دارند. باید در تمرین امروز شرایط را به دقت بررسی کنیم و بعد ترکیب اصلی تیم را انتخاب کنیم.

ناراحتی اسکالونی از نشت اخبار تیم ملی آرژانتین
ما دیروز پشت درهای بسته تمرین کردیم و من نمی‌دانم این اطلاعات از کجا درز پیدا می‌کند. ولی برای ما تیم از همه چیز مهمتر است. کسی که با پیراهن آرژانتین به میدان می‌رود باید کاملا آماده باشد تا بتواند به تیم کمک کند.

آرژانتین کمر حریف را خواهد شکست
به سوالها درباره بازیکنانم و اینکه کدام یک ممکن است بازی کند یا روی نیمکت بنشیند جواب نمی‌دهم. ولی می‌دانیم که تیم ما مثل بازی‌های قبلی کمرشان را می‌شکند. ما گاهی خیلی خوب بازی کردیم و گاهی خیلی خوب نبودیم. ولی عملکردمان همیشه طوری بوده که بتوانیم سرمان را بالا بگیریم. مردم ما برای این ارزش قائلند. ما در زمین از همه چیز به خاطر تیم می‌گذریم و می‌دانیم فوتبال گاهی خیلی زیبا است و گاهی می‌تواند فوق‌العاده بی‌رحم باشد.

آرژانتین دوست دارد در نیمه‌نهایی با برزیل دیدار کند یا کرواسی؟
تفاوت‌ها خیلی کم است. واقعا نمی‌شود گفت مدعیان کدام تیم‌ها هستند یا اینکه کدام تیم حتما قهرمان خواهد شد. ما درباره تیم‌های ملی‌ای صحبت می‌کنیم که مسابقات‌شان با هم واقعا پایاپای است.

امیدوارم دیدار با هلند به ضربات پنالتی کشیده نشود
آنها همیشه قبل و بعد از بازی‌هایشان تمرین پنالتی می‌کنند ولی وقتی کار به این ضربات کشیده شود شانس هم دخیل است. امیدوارم این بازی به پنالتی کشیده نشود. ما امید داریم که بازی قبل از رسیدن به آن لحظه تمام شده باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا