سیاسی

بازگشت آرامش به بورس، امنیت سرمایه‌گذاری را به همراه دارد

رییس فراکسیون اقتصاد روز مجلس گفت: اگر دولت همت کند و قاطعانه از بازار سرمایه حمایت کند، با توجه به حضور میلیون‌ها نفر که در بورس سرمایه‌گذاری کردند آرامش به این بازار کلیدی بازخواهد گشت.

رییس فراکسیون اقتصاد روز مجلس:


شهریار حیدری نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا در رابطه با لزوم بازگشت آرامش و امنیت به بازار سرمایه گفت: اگر دولت همت کند و قاطعانه از بازار سرمایه حمایت کند، با توجه به حضور میلیون‌ها نفر که در بورس سرمایه‌گذاری کردند آرامش به این بازار کلیدی بازخواهد گشت و امنیت را به دنبال دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه هم شخص رییس‌جمهور و هم وزیر اقتصاد به دنبال فراهم کردن آرامش در بورس هستند و این تلاش‌ها ملموس و قابل مشاهده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حمایت دولت از بورس، تشویق شرکت‌های بزرگ برای ورود به بازار سرمایه و حمایت قاطع از مدیریت کنونی بورس، قطعا آرامش و تحول مثبت را برای بورس به همراه دارد.

رییس فراکسیون اقتصاد روز مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه‌گذاران از دولت توقع حمایت دارند، ضمن اینکه طی چند ماه گذشته مدیریت فعلی بورس اقدامات در خور شایسته‌ای را برای سرمایه‌گذاران و بازار سرمایه انجام داده که نتایج آن را به زودی با حمایت دولت، مجلس و بخش خصوصی شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا