ورزش

بدل رونالدو بدل جدید پیدا کرد!

وقتی عبدالله از کریستیانو پُرکارتر می‌شود

پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:”من را برای جشن تولد استخدام می کنند.”

به گزارش “ورزش سه” کریستیانو رونالدو در یکی از حساس ترین مقاطع دوران ورزشی خود به عنوان یک فوتبالیست است. مصاحبه تحریک آمیز او با پیرس مورگان در برنامه “پیرس مورگان بدون سانسور”، جایی که او نارضایتی خود را از منچستریونایتد و مسئولانش اعلام کرد، منجر به فسخ قرارداد او شد.

این امر باعث شده تا این مهاجم عملا بدون قرارداد با تیمی راهی قطر شود و شایعات زیادی وجود دارد که او را در خاورمیانه متحده عربی یا آمریکا قرار می دهد و همچنان او را وسوسه می کنند. در عین حال همچنان حواس کریس به جام جهانی است و تمرکزش روی این است که با تیم پرتغال بهترین لحظات خود را هم پشت سر گذارد. اتفاقی که البته رخ نداده چرا که در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس بازیکن تعویضی بود.

هرچقدر کریستیانو این روزها کم کار است، بدل او، بوار عبدالله، شرایطی کاملا برعکس دارد و در حال حاضر انواع پیشنهادات کاری بر سر او می بارد. این جوان عراقی در سال 2019 راهی انگلستان شد و در مدت زمان کوتاهی به یک پدیده فراگیر در شبکه های اجتماعی تبدیل شد. همه چیز، به دلیل شباهت زیاد او به یک فوتبالیست اتفاق افتاده است:«هواداران حتی مرا برای جشن تولد فرزندانشان به عنوان میهمان ویژه استخدام می کنند. افراد زیادی به من نزدیک می شوند و از من عکس و فیلم می خواهند”.

* یک پدیده عجیب در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی او ویترینی عالی برای اثبات شباهت زیادش به فوق‌ستاره است به طوری که او در حساب تیک‌تاک خود بیش از 1.8 میلیون دنبال کننده دارد و در اینستاگرام به بیش از 52000 فالوور رسیده است.

او تاکنون نتوانسته دستمزدی برابر با ستاره پرتغالی داشته باشد، اما بوار اذعان کرده است که ” پول زیادی کسب می کنم و افراد زیادی را جذب می کنم. وقتی من را می بینند فریاد می زنند رونالدو. طرفداران فکر می کنند ما مانند سیبی هستیم که از وسط نصف شده است، زیرا بسیار شبیه هم هستیم. وقتی فرصت تماشای بازی پرتغال را دارم، جو خیلی خوب است و منتظرند تا رونالدو گل بزند تا بتوانند شادی مرا هم ببینند!”

با این حال، او هنوز یک آرزوی بزرگ دارد؛ ملاقات با افسانه محبوش: “یک روز با رونالدو واقعی ملاقات خواهم کرد. این رویای من است.”

پیش از این هم افراد زیادی به عنوان بدلی برای این ابرستاره فوتبال دنیا معرفی شده بودند که البته خیلی هم زود از دور شهرت خارج شدند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا