شهرستان ها

استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی در کرمانشاه نیازمند برنامه ریزی است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به تنوع آب و هوایی و خاک مرغوب استان، گفت: استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی در کرمانشاه نیازمند برنامه ریزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه که با حضور سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران و رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه از منابع آبی مناسب، زمین حاصلخیز، آب و هوای معتدل و چهارفصل برخوردار است ولی متأسفانه طی این سال‌ها از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها برای تولید بهتر و اشتغال بیشتر به خوبی استفاده نشده است.

وی بر ضرورت استفاده از افراد متخصص در تدوین و اجرای برنامه‌های حوزه کشاورزی تاکید کرد، افزود: نیروهای متخصص و توانمند سرمایه هر مجموعه محسوب می‌شوند و باید فارغ از دسته بندی‌های سیاسی از ایده‌ها و طرح‌های آنها برای توسعه استان کرمانشاه استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه رعایت الگوی کشت را در درازمدت به سود کشاورزان استان دانست و تصریح کرد: مجموعه جهاد کشاورزی باید با برقراری یک ارتباط مناسب و مداوم و حمایت به موقع و صحیح، کشاورزان را به مشارکت در برنامه‌های توسعه‌ای تشویق کند.

امیری مقدم بیان کرد: برخی از افراد فرصت طلب با سو استفاده از تسهیلات دولتی و صرف آن در جاهای دیگر برای خود ثروت فراوان نامشروع به هم زده‌اند که این اتفاق بسیار بد ناشی از ضعف نظارت‌ها بوده است.

در پایان این نشست استاندار کرمانشاه از خدمات ماشالله ارویسی رئیس سابق اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تجلیل و برای علی ملکشاهی رئیس جدید این مجموعه نیز در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا