شهرستان ها

کارشناسان اورژانس اسفرورین مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در تصادف رخ داده در اسفرورین کارشناسان اورژانس این پایگاه مورد ضرب وشتم و حمله قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.

رئیس اورژانس قزوین:


به گزارش ایلنا، حسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در ماموریتی که روز گذشته  مبنی بر وقوع تصادف پراید با پراید بود به پایگاه اسفرورین اعلام شد، کارشناسان پایگاه اسفرورین برای پوشش ماموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند و پس از انتقال مصدومان به بیمارستان در حال بازگشت از ماموریت در داخل شهر اسفرورین بودند که نزدیک پایگاه یک خودروی نیسان با سرعت بالا از پشت با آمبولانس تصادف می‌کند .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین افزود: کارشناسان پایگاه اسفرورین به دنبال تصادف نیسان با آمبولانس دچار تروما (ضربه) به سر و گردن شدند، آمبولانس پایگاه دانسفهان برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به کارشناسان اورژانس به محل تصادف آمبولانس اسفرورین اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس به بررسی راننده نیسان که دچار آسیب شده بود پرداختند و  اعلام می‌کنند که لازم است عوامل انتظامی جهت انجام کارهای قانونی به محل حادثه مراجعه کنند که راننده نیسان به سمت آن‌ها حمله‌ور شده و شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس که در تصادف دچار آسیب شده بودند می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان شفا تاکستان انتقال یافتند، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده‌اند.

 

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا