ورزش

شروع یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی با احتمالی هیجان‌انگیز

سوپرکلاسیکو در نیمه نهایی: این را تاریخ می گوید

با مبنا قرار دادن اعداد و ارقام، احتمال رویارویی برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی، از هر تقابل دیگری بالاست.

به گزارش “ورزش سه”، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر امشب با برگزاری دو دیدار آغاز می شود. در این روز ابتد برزیل  با کرواسی دیدار می کند و سپس آرژانتین به مصاف هلند خواهد رفت. برنده این دو دیدار، یک پای نیمه نهایی جام را تشکیل می دهند و احتمال اینکه برزیل و آرژانتین، برنده بازی های جمعه باشند، خیلی بالاست.

در میان هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی، برزیل و آرژانتین بیشترین تعداد صعود به فینال را داشته اند. برزیل 7 مرتبه موفق به حضور در دیدار فینال شده است. بعد از این تیم و در میان هفت تیم دیگر، آرژانتین با 5 مرتبه حضور در فینال دوم است.

فرانسه و هلند بعد از دو تیم امریکای جنوبی، بیشترین حضور در فینال را تجربه کرده اند (3 مرتبه). بعد از این دو تیم، انگلیس و کرواسی یک بار طعم فینالیست شدن را چشیده اند و مراکش نیز مثل پرتغال تا کنون هیچ گاه نتوانسته در دیدار پایانی جام جهانی حضور داشته باشد.

پرتغال و مراکش به عنوان کم افتخارترین تیم‌های حاضر در این مرحله باهم روبرو می شوند و انگلیس – فرانسه، نزدیک‌ترین تقابل یک چهارم نهایی خواهد بود؛ با توجه به اینکه هر دو تیم از نظر فنی تقریبا یکسان هستند، این جزئیات خواهد بود که نتیجه را تعیین می کند. البته قبل از هر چیز، همه نگاهها به دو بازی امشب است تا یک سوپرکلاسیکوی ناب در قطر رقم بخورد.

برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به شرح زیر است:
جمعه 18 آذر:
کرواسی – برزیل 18:30
هلند – آرژانتین 22:30

شنبه 19 آذر:
مراکش – پرتغال 18:30
انگلیس – فرانسه 22:30

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا