ورزش

صیادمنش: غم انگیز بود که در جام جهانی نبود/ در هال سیتی خوشحال و راضی‌ام/ بعضی دلایل فرصت بازی در فنرباغچه را از من گرفت

مهاجم تیم فوتبال هال سیتی می‌گوید از اینکه به دلیل مصدومیت نتوانسته در 21 سالگی جام جهانی را تجربه کرد، اتفاق سخت و غم‌انگیزی را تجربه کرده است.


به گزارش ایلنا، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی که با این تیم در اردوی آماده‌سازی ترکیه حضور داشت، در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌های این کشور در خصوص شرایط خود و انتقال از فنرباغچه به ترکیه گفت‌و‌گو کرد. صیادمنش ابتدا درباره برپایی اردوی هال‌سیتی در ترکیه گفت: «این اردو برای تیم خوب پیش می‌رود. این فرصت خوبی بود تا نقاط ضعف‌مان را بهبود ببخشیم. هم‌تیمی‌های من کمپ بسیار خوبی را سپری می‌کنند. من از مصدومیت برگشته‌ام. بنابراین جدا از تیم کار می‌کنم. همه چیز در اینجا زیبا است. پرسنل بسیار خوش برخورد هستند. امکانات تمرینی بسیار خوب است.»

صیادمنش با بیان اینکه تعطیلی مسابقات برای برگزاری جام جهانی برای هال‌سیتی خوب بوده است، گفت: «چمپیونشیپ انگلیس لیگ سخت و قشنگی است. عاشق فوتبال انگلیس بودم و اینجا خیلی خوشحال و راضی هستم. انتقال به باشگاه هال‌سیتی برای من خوب بود. دوست دارم سخت کار کنم. امسال مسابقات را خوب شروع کردیم اما بعد از پنج هفته، مشکلات‌مان شروع شد و عملکرد تیم افت کرد. به خاطر جام جهانی، مسابقات تعطیل شد و این تعطیلی برای‌مان خوب بود. ما یک سرمربی جدید داریم. می‌خواهیم خوب کار کنیم. هنوز ۲۵ مسابقه باقی مانده است و می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.»

مهاجم ایرانی که فرصت زیادی در تیم فنرباغچه به دست نیاورد، درباره دوران حضور در این تیم گفت: «زمانی که به ترکیه آمدم دوست داشتم بیشتر بازی کنم. فکر می‌کنم می‌توانستم بیشتر برای فنرباغچه بازی کنم. به دلایلی که نمی‌خواهم در اینجا در مورد آن صحبت کنم، فرصت بازی پیدا نکردم. من الان در هال‌سیتی هستم. هدف من در آینده نزدیک موفقیت در هال‌سیتی است. بخصوص اینکه این فصل را در بهترین مکان ممکن به پایان برسانیم.»

مهاجم ایرانی در پایان با اظهار تأسف به خاطر از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: «به دلیل مصدومیت نتوانستم به جام جهانی بروم. برایم مهم بود که بتوانم در ۲۱ سالگی به جام جهانی بروم. این اتفاق برایم سخت و غم انگیز بود. می‌خواهم سخت کار کنم و مصدومیتم را پشت سر بگذارم. امیدوارم زودتر به زمین برگردم و بعد از تعطیلات بتوانم برای هال‌سیتی بازی کنم.»


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا