شهرستان ها

اعزام هیات تجاری آذربایجان غربی به نمایشگاه بین المللی« اورآسیا» در استانبول ترکیه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اعزام هیات تجاری و بازاریابی آذربایجان غربی به نمایشگاه بین المللی کشاورزی اورآسیا در استانبول ترکیه خبر داد.

در گفت و گو با ایلنا،مطرح شد؛


علی دهقانی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد:ظرفیت های فراوان و بی بدیل تولیدی در بخش کشاورزی، گستردگی مرزهای جغرافیایی و از سویی حمایت‌های موثر دولت از صادرات غیرنفتی موجب شده عرصه‌های فعالیت برای تعاونگران استان بیش از گذشته فراهم شود.

دهقانی با تاکید بر این مطلب که فعالان بخش تعاون برای تحقق سهم این بخش از اقتصاد به تلاش و تکاپوی بیشتری نیاز دارند افزود: در کنار کار و تولید،  صادرات  و ایجاد ارزش افزوده بیشتر، فرصت‌های فراوانی برای تعاونگران ایجاد می‌کند تا مسئولیت و نقش خودشان را در اقتصاد کشور بهبود ببخشند.

وی با بیان اینکه، نمایشگاه اورآسیا از ۱۷ آذرماه به مدت پنج روز در استانبول ترکیه برگزار می شود گفت: در این نمایشگاه جدیدترین محصولات، تجهیزات، نهاده‌ها و ماشین الات کشورهای عضو به نمایش گذاشته می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، ایجاد تعامل و رایزنی و نیز بسترهای مشارکتی در بین تولیدکنندگان از کشورهای عضو با هدف بازاریابی و هم افزایی را از فرصت‌های این نمایشگاه برای تجار وتولید کنندگان عنوان کرد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا