شهرستان ها

مجتمع آموزش عالی سلامت در اسلام آباد غرب راه اندازی شده است

کرمانشاه- مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) بزرگترین بیمارستان غرب است، گفت: مجتمع آموزش عالی سلامت در اسلام آباد غرب راه اندازی شده است.

محمدعلی خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان اسلام آباد غرب در سال ۱۳۴۲ با ۲۵ تخت تاسیس شده و از قدیمی ترین بیمارستان‌ها و بعد از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بزرگترین بیمارستان است.

وی افزود: تعداد تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ۲۶۰ تخت است و یک بیمارستان چند تخصصی است که به بیماران غرب استان کرمانشاه خدمات ارائه می کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب تصریح کرد: این بیمارستان ۴۲ پزشک متخصص و فوق تخصص دارد و ۲۲۷ پرستار نیز در حال فعالیت و خدمت رسانی به بیماران هستند.

خدایی بیان کرد: با پیگیری‌های مجدانه برای اولین بار مجتمع آموزش عالی سلامت در اسلام آباد غرب راه اندازی شد و از اول بهمن دانشجویان مشغول تحصیل می شوند.

وی تاکید کرد: ️در حال پیگیری هستیم که بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب به مرکز آموزشی، درمانی تبدیل شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب با اشاره به هفته پرستار، گفت: تکریم پرستاران و توجه به انتظارت آنان موجب انگیزه بیشتری برای آنها خواهد شد و تمدید طرح‌ها، پرداخت به موقع کارانه و تعرفه گذاری برخی از درخواست‌های آنان است که امیدواریم با جدیت بیشتری دنبال شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا