شهرستان ها

آزمایشگاه تخصصی قارچ‌شناسی در اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل- نخستین آزمایشگاه تخصصی قارچ‌شناسی در بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین راه‌اندازی این آزمایشگاه تخصصی که شامگاه پنجشنبه در اردبیل برگزار شد، رئیس بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل اظهار کرد: با توجه به تقاضاهای مکرر برای راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی قارچ‌شناسی سعی کردیم تا با تأمین امکانان و تجهیزات مناسب این آزمایشگاه را برای اولین بار در استان اردبیل راه‌اندازی کنیم.

محمدرضا احدی تصریح کرد: در این آزمایشگاه تخصصی خدمات مناسب با تعرفه دولتی برای مراجعین انجام می‌شود و دانشجویان در رشته‌های زیست‌شناسی نیز می‌توانند از امکانات و تجهیزات این آزمایشگاه برای انجام تحقیقات خود استفاده کنند.

وی گفت: همکاران ما در این آزمایشگاه تخصصی از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر آماده ارائه خدمات تخصصی هستند که ما سعی کردیم برای تجهیز این مجموعه بیش از چهار میلیارد تومان هزینه کنیم.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل افزود: آزمایشگاه تخصصی قارچ‌شناسی در استان اردبیل فرصت و زمینه اشتغال ۱۲ نفر را به صورت تخصصی فراهم کرده و سعی ما بر این است تا ارائه خدمات را در این آزمایشگاه با تنوع خاص و به تناسب نیاز مراجعین انجام دهیم.

احدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استان اردبیل قطب کشاورزی و دامپروری است و به همین خاطر راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی می‌تواند زمینه و فرصت اشتغال و همچنین انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی را فراهم کند که قطعاً در سال‌های آینده شاهد توسعه بخش‌های مختلف این آزمایشگاه تخصصی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا، این آزمایشگاه تخصصی فعالیت خود را از امروز آغاز کرده و قطعاً با تعرفه دولتی سعی خواهد کرد تا به مراجعین خدماتی را ارائه کند که پیش از این از سایر استان‌ها این خدمات دریافت می‌شد.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل بیان کرد: سعی ما بر این است تا با کیفیت مناسب و تخصص کامل خدمات انجام شده در این آزمایشگاه را به سرانجام رسانده و رضایت مراجعین را فراهم کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا