شهرستان ها

کشف مقادیر قابل‌توجهی سلاح جنگی برای ایجاد ناامنی در کشور

اهر- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از کشف مقادیر قابل‌توجهی سلاح جنگی برای استفاده در جهت ایجاد ناامنی توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در کشور خبر داد.

احمد محرم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور اظهار داشت: استکبار جهانی و مخالفان نظام جمهوری اسلامی به هیچ عنوان راضی به پیشرفت و توسعه ایران و سربلندی ایرانی نیستند، هرچه در توان داشتند برای ایجاد ناامنی در کشورمان به کار گرفتند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از کشف مقادیر قابل‌توجهی سلاح جنگی برای استفاده در جهت ایجاد ناامنی توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در کشور خبر داد و افزود: همچنین با هوشیاری نهادهای امنیتی محموله‌های سلاح شورشی که به قصد ناامنی وارد کشور می‌کردند کشف و ضبط شده است.

وی بابیان این‌که در اغتشاشات اخیر شمار زیادی از نیروهای انتظامی و بسیج شهید شده‌اند، گفت: در اغتشاشات اخیر شماری از نیروهای انتظامی و بسیج که برای تأمین امنیت و مقابله با اغتشاش‌گران حضور داشتند به دست اغتشاش‌گران به شهادت رسیده‌اند.

محرم‌زاده اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه مجازات تروریست‌ها و افرادی که برای ایجاد ناامنی از سلاح استفاده می‌کنند را درخواست کرده‌اند، نمایندگان مجلس این موضوع را از رئیس قوه قضاییه مطالبه کردند تا افرادی که در اغتشاشات اخیر به اموال عمومی و مردم خسارت وارد کرده‌اند مجازات شوند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر این‌که اغتشاش با اعتراض تفاوت دارد، گفت: اعتراض قابل‌قبول است اما راه و روشی دارد، نه اینکه با سلاح کسی را به قتل برسانیم و بگوییم که معترض هستیم. از این‌رو قوه قضائیه بایستی در برابر افرادی که امنیت مردم و کشور را تهدید می‌کنند مجازات کند.

وی سپس با قدردانی از تلاش اعضای شورای تأمین شهرستان اهر با راهنمایی امام جمعه یادآور شد: خوشبختانه در شهرستان اهر اتفاق امنیتی نیفتاد و این مهم در نتیجه تلاش و مدیریت اعضای شورای تأمین و هوشیاری مردم بود، مردم اهر نیز اگر اتفاقی را شاهد بودند اطلاع داده و طرف مقابل را تا حد ممکن آگاه کند که ناامنی به نفع کشور نیست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا