شهرستان ها

چهارقلوهای کرمانشاهی مورد حمایت ویژه قرار گرفتند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در عیادت از چهارقلوهای کرمانشاهی به مدیران استان دستور داد تا از چهارقلوهای تازه متولد شده به صورت ویژه حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه پنجشنبه با حضور در بیمارستان حضرت معصومه (س) از چهارقلوهای کرمانشاهی عیادت کرد.

امیری مقدم، تولد چهارقلوها را به پدر و مادرشان تبریک گفت و به مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه دستور داد که اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن برای تامین یک دستگاه آپارتمان رایگان برای این خانواده پرجمعیت انجام دهد.

استاندار کرمانشاه همچنین به مدیرکل بهزیستی استان دستور داد که پیگیری لازم را برای تأمین رایگان شیرخشک و پوشک چهارقلوها انجام دهد.

وی در پاسخ به درخواست پدر چهارقلوها درباره هزینه دسترسی به پزشک، از مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه هم خواست که زمینه حضور رایگان پزشک در منزل چهارقلوها را فراهم کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه حضورش در این بیمارستان، به کادر درمان بویژه پرستاران خداقوت گفت و دستور داد که زحمات این روزهای کادر درمان بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان(NICU) در حقوق پایان ماه آنان جبران شود.

حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این عیادت گفت وضعیت عمومی چهار قلوها هم اکنون خوب است و هزینه درمان تمام نوزادانی که اکنون در مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان حضرت معصومه (س) بستری هستند، رایگان می شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا