سیاسی

جزئیات حضور نمایندگان مجلس در محله جنت‌آباد تهران/ پی‌گیری طرح تفکیک زباله از مبدأ تا افزایش سرانه آموزشی


سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در تشریح جزئیات حضور نمایندگان در محله جنت‌آباد گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ‌ تا پایان ماه جاری و موضوع سرانه آموزشی محله جنت‌آباد از موضوعات مورد پی‌گیری در این بازدید میدانی بود.

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس و در تشریح جزئیات نظارت میدانی نمایندگان از محله جنت‌آباد تهران که با حضور مسؤولان دولتی و شهرداری صورت گرفت، گفت: با عنایت به گزارشات مردمی پیرامون عدم مطلوبیت روشنایی معابر، مقرر شد ظرف یک هفته محله‌های فاقد روشنایی شناسایی و ظرف ۱۵ روز آینده مشکلات برطرف و نتیجه توسط اداره برق به فرمانداری و مجمع نمایندگان گزارش شود. همچنین موضوع گران فروشی برخی کسبه در سطح محله جنت آباد مرکزی توسط اداره بازرسی فرمانداری پیگیری و نتیجه برخورد قانونی با آن گزارش شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: در این نشست همچنین مسائلی چون رفع مشکلات آنتن دهی نامناسب تلفن همراه، برنامه ریزی برای احداث کلانتری جهت ارتقای امنیت منطقه، ساماندهی مخازن زباله ناحیه ۷ منطقه ۵، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تا پایان ماه جاری و بازسازی سرای محله جنت آباد تا پایان سال جاری به تایید مسئولان حاضر در جلسه رسید.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه گفت: موضوع ساماندهی پیاده روهای محله، نصب صدا گیر در جنوب خیایان ستایش تقاطع بزرگراه همت و تقویت و افزایش تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد و جمع آوری سگ‌های سرگردان توسط شهرداری منطقه ۵ تهران از دیگر مصوبات این نشست بود که با زمانبندی مشخص انجام خواهند شد.

خضریان با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در محله جنت آباد افزود: احداث فضای آموزشی به منظور تامین سرانه آموزشی و رفع مشکل گازرسانی به مدارس طرح یاران ۱۳ و پیام نیز در این جلسه گفتگو و به تصویب رسید.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته شده در اتصال ۱۷ هزار اشتراک طرح فاضلاب در منطقه ۵ تهران که براساس برنامه ریزی صورت گرفته شده تا پایان سال به ۲۵ هزار مشترک خواهد رسید، گفت: از آنجایی که برنامه‌ریزی برای حل مشکلات فاضلاب منطقه ۵ تهران با اتصال ۱۵ هزار مشترک به این طرح در سال آینده به پایان خواهد رسید، لذا طبق برنامه تعیین شده محله جنت آباد نیز در شش ماهه ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.

خضریان در پایان گفت: موضوع اجرای جداول و آسفالت خیابان‌های شهید توکلی و شهید عسگری و همچنین برنامه ویژه برای درختکاری پیش از فرارسیدن سال جدید در محله جنت آباد مرکزی نیز در این نشست مطرح و برای انجام آن برنامه‌ریزی شد.

پایان پیام/ ت 25


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا