ورزش

مدیر روستا: ولز مقابل ایران تیم نبود

وقتی آن اتفاقات افتاد استعفا دادم؛

مدیر روستا، عضو سابق کمیته فنی به انتقاد از عملکرد تیم ملی می‌پردازد و معتقد است ولز آن روز تیم منسجنی نبوده و به همین علت ایران یک بازی را برنده شده است.

به گزارش “ورزس سه”، علی اصغر مدیر روستا، ملی پوش سابق تیم ملی ایران که در مراسم یادبود کریم باوی شرکت کرده بود در این خصوص گفت: عرض تسلیت دارم به جامعه ورزش خصوصا خانواده محترم آقای باوی. آقای کریم باوی یکی از الگوهای زمان ما بوده و به علت قدرت سرزنی، بحث فنی و گل‌های زیبایی که برای پرسپولیس، شاهین و تیم ملی زده در قلب و فکر همه فوتبال‌دوستان هست. امیدوارم روح این عزیز از دست رفته در آرامش باشد.

او ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم که هم‌دوره‌های این فوتبالیست‌ها تنها بمانند. کریم باوی یک مقدار تنها بود و همیشه منتظر این بود که دوستانش به او سر بزنند. باید هوای هم را داشته باشیم‌. پیشکسوت‌ها فقط محبت می‌خواهند و این محبت می‌تواند به آنها امید به زندگی دهد.

او در مورد اینکه آپارتمانی که قرار بود در کرج به کریم باوی بدهند به او تحویل داده نشد، گفت: من اطلاعی از قراری که بر دادن آپارتمان به ایشان بود ندارم ولی اگر این کار هم صورت می‌گرفت کمترین کاری بود که در قبال یک ورزشکار ملی باید انجام می‌دادند.

او که یکی از اعضای سابق کمیته فنی تیم ملی بوده است در مورد نتایج ایران در جام جهانی گفت: نتایج مشخص و گویای همه چیز است. وقتی از امریکا شش تا می‌خوریم و به امریکا می‌بازیم همه چیز مشخص است. ولز هم آن روز تیم نبود و نمی‌توانست مقابل ما دوام بیاورد و اینطور شد که ما نتیجه مثبتی گرفتیم. ما همان موقع که این اتفاق افتاد از کمیته فنی استعفا دادیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا