شهرستان ها

مشکلات کشور راه حل داخلی دارد

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه مشکلات کشور راه حل های داخلی دارد، تاکید کرد: تلاش دشمن بر این است که اینگونه القا کند که دهه هشتادی‌ها از انقلاب فاصله گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر سه شنبه در همایش نقش آفرین بسیج رابطین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج استان قزوین که در حسینیه ثارالله سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد با بیان اینکه امروز دشمن با رفتار ما بیگانه است، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین شاخصه‌های شهدا عدم ناامیدی و شجاعت در برابر دشمن بود.

وی افزود: ملت ایران به خوبی یادگرفته که همچون شهید سلیمانی از دل تهدیدات فرصت ایجاد کند و در صحنه‌های متفاوت و حساس انقلاب اسلامی این تبدیل تهدید به فرصت را به خوبی دیده‌ایم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه مشکلات کشور راه حل های داخلی دارد، تاکید کرد: تلاش دشمن بر این است که اینگونه القا کند که دهه هشتادی‌ها از انقلاب فاصله گرفته‌اند اما دیدیم که با سرود سلام فرمانده دهه هشتادی‌ها و نودی های انقلاب اسلامی چگونه نقش آفرینی کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز همچون دفاع مقدس باید به جوانان اعتماد کرده و میدان داد و اجازه دهیم این جوان نیز با احساسات کنترل شده در خود را در جامعه و در مسیر انقلاب نشان دهد.

رفیعی با بیان اینکه امروز دشمن را به خوبی می‌شناسیم، تصریح کرد: بازیگران اعتراضات امروز داخلی نیستند و باید بدانند ما راهبرد دشمن را در عمق منطقه او می زنیم.

وی اضافه کرد: امروز با بسیج رسانه‌های خارجی بر علیه ملت ایران روبرو شده‌ایم و از سوی دیگر نیز برخی عناصر فتنه و سلبریتی ها باید بدانند در صف مردم نیستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: هدف اصلی دشمن حمله به ساختارها و اصل نظام است و در این مسیر نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن با رسانه‌های خود دو ایران متفاوت ساخت، یادآور شد: در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌دیدم که ایران سقوط کرده اما در میدان خبری نبود و این تلاش برای این بود تا با یک ایجاد دوگانگی مردم را در مقابله یکدیگر قرار دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا