شهرستان ها

نرخ ازدواج در تنگستان افزایش یافت

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: شهرستان تنگستان در زمینه ازدواج نسب به سال گذشته، افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان تنگستان اظهار داشت: عوامل مؤثر در جوانی جمعیت در این کارگروه در شهرستان بررسی شده و بخشی از اقدامات در نظر گرفته شده یا انجام شده و یا در حال انجام است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در هشت ماهه اول سال جاری ۶۸۷ مورد ازدواج و ولادت در تنگستان داشتیم که صد در صد تسهیلات فرزند آوری آنها پرداخت شده است و بابت همکاری در این زمینه از بانک‌های شهرستان تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مبحث ازدواج نسب به سال گذشته، افزایش قابل توجهی داشتیم، بیان داشت: برای تشویق خانواده‌ها در خصوص فرزند آوری، بسته‌های تشویقی مختلفی مانند پرداخت تسهیلات و اهدای زمین در نظر گرفته شده که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به جوانی جمعیت و افزایش نسل جوان کمک خواهد شد.

لطفی با تاکید بر اینکه همه مدیران مرتبط تمام تلاش و همت خود را به کار بگیرند تا در زمینه فرزند آوری و جوانی جمعیت مؤثر واقع شویم، افزود: یکی از عوامل کمک‌کننده به فرزند آوری زوجین، ارتباط مستمر و مؤثر دستگاه‌های متولی با مردم بوده و با برگزاری اقداماتی مانند مشاوره به زوجین، در این خصوص موفق خواهیم بود.

مقام عالی دولت در تنگستان یادآور شد: به خانواده‌های دارای فرزند اول ۲۰، دوم ۴۰، سوم ۶۰، چهارم ۹۰ و پنجم ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا