فرهنگ

جوان دانشجویی که با کتاب‌خوانی صاحب‌خانه شد


دبیر پویش ملی کتاب‌خوانی مثبت سه گفت: جوان دانشجویی از شهرستان کاشمر در پویش کتابخوانی مثبت سه برنده جایزه ویژه یک آپارتمان در تهران شد.

به گزارش گروه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی نویسنده کتاب مثبت سه و دبیر پویش کتابخوانی مثبت سه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه پویش ملی کتابخوانی مثبت سه از دی‌ماه سال گذشته شکل گرفت، اظهار کرد: این پویش با محوریت کتاب مثبت سه، توسط هیأت یا مهدی(عج) اسلامشهر و همکاری و همراهی جامعه ایمانی مشعر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این پویش ۱۱۰ هزار نسخه از این کتاب چاپ شد، مطرح کرد: به واسطه شبکه‌سازی مردمی و کنش‌گری هیأت‌های مذهبی کشور، این پویش توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

دبیر پویش ملی کتاب‌خوانی مثبت سه به جوایز این پویش اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به ۱۰۰ نفر برتر اهدا شد یک واحد آپارتمان نوساز در استان تهران نیز هدیه ویژه این پویش بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به تمام تعهدات پویش عمل شده است، عنوان کرد: هدیه ویژه نیز در هفته جاری به محمدرضا صابر از شهرستان کاشمر که از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های مشهد بودند، تحویل شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا