ورزش

شوامنی: امباپه از مسی فوتبالیست بهتری است!

هردوی آنها شگفت انگیز هستند اما…

اورلین شوامنی، ملی‌پوش تیم ملی فرانسه، درباره تقابل با لیونل مسی در فینال جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فرانسه با پیروزی برابر مراکش به فینال رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر راه یافت تا روز یکشنبه هفته آینده، به مصاف آرژانتین برود.

اورلین شوامنی، هافبک تیم ملی فرانسه، در گفت‌وگویی با روزنامه “Ole” آرژانتین گفت: خوشحالیم که این فرصت را داریم که در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین بازی کنیم؛ هر فینالی شگفت انگیز است اما این فینال بهترین است زیرا مقابل مسی خواهد بود و بازی در برابر بازیکنان بزرگ همیشه عالی است.

وی افزود: ما باید بیشتر از حریف، روی بازی و خودمان تمرکز کنیم. ما می‌خواهیم بازی را ببریم و یک عنوان قهرمانی دیگر کسب کنیم.

شوامنی درباره تقابل مسی و امباپه در فینال جام جهانی گفت: برای من، امباپه بهترین بازیکن در جهان و بالاتر از همه است اما او و مسی دو بازیکن شگفت انگیز هستند. به هر حال فینال روز یکشنبه بین 22 بازیکن برگزار می‌شود و آنچه که آنها ارائه می‌دهند مهم است؛ نمی‌توان به این مسابقه، تنها به عنوان تقابل بین دو بازیکن نگاه کرد.

بازیکن تیم ملی فرانسه با تمجید از آرژانتین عنوان کرد: بازیکنان دیگری مانند انزو فرناندز، آلوارز و اوتامندی در آرژانتین هستند و آرژانتین فقط مسی نیست. آنها تیمی با کیفیت هستند و به همین دلیل در فینال هستند؛ بازی سختی خواهد بود.

شوامنی درباره کنترل مسی در این مسابقه گفت: کنترل این بازیکن کار آسانی نیست و مستلزم کمک کل تیم است. ما برنامه‌ای برای این کار خواهیم داشت، اما تکرار می‌کنم که لازم نیست فقط نگران او باشیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا