ورزش

در آرسنال شرایط خوبی دارم و به آلمان فکر نمی‌کنم

دست رد مرتساکر به پیشنهاد کروس!

در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، پر مرتساکر، مدافع سابق تیم ملی آلمان، اصرار دارد که در آرسنال کارهای زیادی دارد و احساس راحتی می‌کند و احتمال دعوت از سوی کشورش را در نظر نمی‌گیرد.

مرتساکر اکنون مدیر آکادمی آرسنال است، اما از او به عنوان یک گزینه عالی یاد می شود چرا که آلمان به دنبال مدیر جدید برای تیم ملی است. این دیدگاهی بود که این هفته توسط تونی کروس، ستاره رئال مادرید، هم تیمی سابق مرتساکر نیز مطرح شد.

مرتساکر، روز شنبه در یک بازی خیریه هاکی روی یخ که به نفع بنیاد Per Mertesacker او بود، با بخش آلمانی Sky Sport صحبت کرد و گفت از نقش خود در انگلیس راضی است. پس از اینکه الیور بیرهوف، مدیر سابق آلمان پس از دومین حذف متوالی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی به کار خود پایان داد، حالا آلمانی‌ها در پی یافتن جانشینی برای او هستند.

مرتساکر که 104 بازی ملی برای آلمان انجام داده است، گفت: 《من در انگلیس بسیار خوشحالم و مسئول آکادمی جوانان هستم. کارهای زیادی برای انجام دادن در آنجا وجود دارد. ما بسیار متعهد هستیم و سعی می‌کنیم استعدادهای جوان را معرفی کنیم، اما به آن‌ها ارزش‌های درست را نیز آموزش می‌دهیم. این برای من بسیار بسیار مهم است.》

او در مورد شرایط آلمان و پیشنهاد احتمالی آن‌ها به او افزود: 《هنوز با من صحبتی نشده است، بنابراین نمی‌خواهم حدس و گمان بزنم. همه ما به فوتبال آلمان علاقه مندیم و چیزهای زیادی برای ارائه در آینده داریم.”

مرتساکر، 38 ساله، در پایان فصل 18-2017 پس از 7 بازی در آن فصل برای آرسنال از فوتبال خداحافظی کرد و بلافاصله نقش فعلی خود را برعهده گرفت.

اتحادیه فوتبال آلمان، DFB، اخیراً یک گروه مشورتی جدید را برای کمک به تیم ملی برای بازگشت از آخرین عملکرد ناامیدکننده خود در جام جهانی معرفی کرده است. این هیئت شامل کارل هاینز رومنیگه، مدیرعامل سابق بایرن مونیخ، ماتیاس سامر مشاور عالی دورتموند، اولیور مینتزلاف مدیرعامل ردبول، الیور کان مدیرعامل فعلی بایرن و رودی فولر مدیرعامل سابق بایرلورکوزن است.

این گروه توسط برند نوئندورف، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان و نایب رئیس هانس-یواخیم واتسکه رهبری خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا