ورزش

معرفی سرمربی جدید فرانسه توسط ستاره رئال

کروس: قهرمانی حق مسی بود، اعتراف می کنم!

ستاره آلمانی رئال مادرید طی گفت و گویی مسی را شایسته قهرمانی در جام جهانی دانسته و از زیدان به عنوان بهترین گزینه جانشین دشان یاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تونی کروس که بارها در ال‌کلاسیکو مقابل لیونل مسی قرار گرفته، طی اظهارت اخیر خود به ستایس این بازیکن و قهرمانی او با تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 پرداخت. ستاره آلمانی رئال مادرید مدعی شد که در عمرش فوتبالیستی مثل مسی ندیده که به این اندازه منظم بازی کند.

کروس گفت: مسی لیاقت این قهرمانی را داشت. از نظر عملکرد انفرادی من هرگز فوتبالیستی را ندیده ام که به اندازه او منظم بازی کند. لئو هیچ وقت با من هم تیمی نبوده و در تیم های باشگاهی مورد علاقه من بازی نکرده اما باید صادق باشم و اعتراف کنم که این قهرمانی، حق او بود.

آینده تیم ملی فرانسه با دیدیه دشان، موضوع مهم دیگری است که کروس در گفت و گوی اخیر خود در مورد آن هم نظر داده است. به عقیده او سرمربی سابقش در رئال مادرید، بهترین گزینه هدایت فرانسه به حساب می آید.

ستاره آلمانی رئال نظرش در مورد نیمکت فرانسه بعد از جام جهانی 2022 را این گونه بیان کرد: کاملا مشخص است که چه کسی باید جانشین دشان در فرانسه باشد و آن کسی جز زیدان نیست. بدون شک من فکر می کنم که زیزو نه تنها جانشین خوبی خواهد بود، بلکه بهترین جانشین ممکن است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا