شهرستان ها

مسابقات مهارت استان سمنان برگزار شد

دامغان- رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان با بیان اینکه بیستمین دوره مسابقات مهارت استان سمنان در دامغان برگزار شد، گفت: ۲۰ نفر در این مسابقات با هم رقابت کردند.

سمیرا خلیل نژادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بیستمین دوره از مسابقات استانی ملی مهارت به میزبانی دامغان برگزار شد، بیان کرد: در این دوره از مسابقات ملی مهارت استانی شاهد شرکت ۲۰ نفر رقابت کننده در بخش‌های مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات استانی و در رشته آشپزی پنج نفر رقابت کردند، تاکید کرد: در رشته فناوری مد و پوشاک شاهد حضور هشت نفر رقابت کننده از شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود و بی ارجمند بودیم که به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان با هم رقابت کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان تصریح کرد: در رشته فناوری اتومبیل پنج نفر و در رشته آجر چینی دو نفر از شهرهای سمنان شاهرود و میامی به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران دامغان با هم رقابت کردند همچنین در مرحله اول مسابقات استانی که به صورت غیر متمرکز در شهرستان‌های استان سمنان برگزار شد، ۱۱ نفر رقابت کننده از شهرستان دامغان در رشته‌های مختلف حضور داشتند.

خلیل نژادی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با هدف کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی برگزار شد، افزود: با توجه به فراهم نبودن شرایط رشته‌های پذیرش هتل، نانوایی به میزبانی مرکز خواهران و آرایشگری مردانه به میزبانی مرکز برادران زمان برگزاری مسابقات استانی تغییر یافته و در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان در حال حاضر با هشت کارگاه در ۷۴ حرفه و مرکز برادران با ۱۰ کارگاه و ۱۰۰ حرفه در حال ارائه خدمات آموزشی به علاقه مندان است، بیان کرد: با برگزاری بیستمین دوره از مسابقات استانی شکیلا هواپیمایی در رشته آشپزی و فاطمه میرزایی در رشته فناوری مد و پوشاک به مرحله کشوری راه یافتند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا