سیاسی

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح

نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان افتتاح شد.


به گزارش ایلنا، به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، معاونین و مدیران کل سازمان، امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی، معاون حقوقی و امور مجلس آجا و امیر خلعت بری معاونت علوم، تحقیقات و فن آوری آجا و سهراب انبارکی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از زحمات معاونت قضایی و حقوقی سازمان در برگزاری این نمایشگاه، گفت: تمام توان ما باید این باشد که پژوهش بتواند تولید علم نافع نماید و گره یا مشکلی از سازمان را مرتفع کند.

وی افزود: موضوعاتی که می‌خواهیم برای پژوهش و تحقیق انتخاب کنیم باید مثمر ثمر باشد و در راستای اهداف و وظایف سازمانی باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: در روایتی آمده است که یک برگی که در آن علم تولید شده است از منظر اسلام براتی است برای نجات از آتش جهنم و مجوزی برای ورود به غرفه‌‎های بهشتی است.

جابر محمدی، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز با بیان اینکه ۷۰۰ اثر حقوقی که عمدتا مسئله محور و کاربردی هستند در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، گفت: علاوه بر نمایش دستاوردهای پژوهشی سازمان ،سازمان بسیج حقوق دانان، هیات رزمندگان اسلام، دانشگاه جامع علوم انتظامی امین، هفت ناشر برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی، دفتر تحقیقات کاربردی فراجا، انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه، و انتشارات قوه قضاییه نیز دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

وی افزود: بیشتر تحقیقات و پژوهش های عرضه شده در این نمایشگاه زمینه حقوقی و حقوق جزای نظامی است و طی دو روز برپا می‌شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا