شهرستان ها

اشتغال بیش از ۸ هزار مددجو در اردبیل هدف‌گذاری شده است

نیر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: اشتغال بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امسال در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد شامگاه سه شنبه در نشست با فرماندار نیر اظهار کرد: امسال برای ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد می‌شود که برای ایجاد این فرصت شغلی ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

وی با اشاره به احداث مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خاطرنشان کرد: ۳۸۱ واحد مسکن مددجویی طی تفاهم نامه مابین بنیاد مسکن و بنیاد علوی احداث می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۳۷۵ واحد در حال اجراست.

حسین نژاد به سهمیه ۹۰۰ واحدی مسکن مددجویان طی تفاهم‌نامه سپاه و بنیاد مسکن اظهار کرد و گفت: احداث مسکن روستایی برای خانوارهای تحت پوشش در روستاها در دستور کار است.

همچنین در این نشست فرماندار نیر با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته اظهار کرد: در شهرستان نیر ۷۵ درصد تعهد اشتغال محقق شده است.

شهرام محمدی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای اشتغال مددجویان در شهرستان نیر توسعه دامپروری و تولید فرآورده‌های لبنی با محوریت اشتغال مددجویان کمیته امداد در دستور کار است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا