ورزش

سکوت وزیر ورزش درباره داورزنی و والیبال شکست

اجازه دهید حمایت کنم؛

حمید سجادی، وزیر ورزش به حواشی فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، چند شب پیش بود که یکی از خبرگزاری ها سندی را مبنی بر پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال منتشر کرد. بر این اساس داورزنی به دلیل بازنشستگی نمی تواند به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه دهد و از دی ماه دیگر رئیس فدراسیون نخواهد بود. این شکل کنار رفتن داورزنی می تواند عواقب زیادی را برای والیبال ایران در پی داشته باشد و حتی ممکن است خطر تعلیق نیز والیبال ایران را تهدید کند.

در همین راستا حالا وزیر ورزش رسما به این موضوع واکنش نشان داده است. سجادی دیروز در گفت و گوی اختصاصی خود با ایرنا در واکنش به موضوع بازنشستگی محمدرضا داورزنی و شایعاتی درخصوص نامه‌نگاری فدراسیون والیبال با فدراسیون جهانی و طرح موضوع درخصوص برکناری احتمالی رئیس کنونی فدراسیون گفت: اجازه دهید از فدراسیون والیبال حمایت کنم. انصافا این فدراسیون نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی نداشت.

والیبال یکی از باتجربه‌ترین و پخته‌ترین فدراسیون‌های ماست و بالای ۴۰ سال است که داورزنی در ورزش مدیریت و خدمت می‌کند. رئیس این فدراسیون بیش از ۴ دهه مدیر ورزشی بوده بنابراین جایگاه و شان او برای ما بسیار مهم است. داورزنی برنامه‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها این است که رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا شود. ماه آینده ایران، میزبان اجلاس آسیای مرکزی است. او برای آینده والیبال ایران برنامه دارد و ما هم باید به آن کمک کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا