ورزش

کروس: می‌دانستم مقصر حذف آلمان می‌شوم

تونی کروس، ستاره آلمانی، واکنش جالبی به اتهام خبرنگاری که او را مقصر حذف این تیم از جام جهانی 2022 می‌داند نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، حذف دوباره آلمان در مرحله گروهی از جام جهانی 2022 قطر همچنان در رسانه‌های این کشور و از سوی کارشناسان آلمانی مورد بحث و بررسی قرار دارد. 
کریستینا کوبرو یکی از خبرنگارانی است که در گفتگو با الچیرینگیتو اظهارات جالبی را درباره حذف تیم ملی آلمان از جام جهانی 2022 مطرح کرده و مدعی شده است که کروس یکی از این دلایل است. 
این ادعا در حالی مطرح شده که این بازیکن 32 ساله در ماه جولای سال 2021 میلادی از فوتبال ملی خداحافظی کرد و حالا نزدیک به 17 ماه است که از تیم ملی آلمان دور است اما باز هم از نگاه بسیاری مقصر است. 

1760212

با این که این احتمال وجود دارد که اظهارات این خبرنگار به دلیل عدم تمرکز لحظه‌ای روی نام بازیکنان تیم ملی آلمان مطرح شده باشد اما با این حال، تونی کروس از این فرصت برای نشان دادن توانایی شوخی کردنش در تمامی شرایط استفاده کرد. 
این ستاره رئال مادرید در این باره در صفحه توییترش نوشت:« من می‌دانستم که بالاخره یک نفر من را مقصر حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی خواهد دانست.»
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به مسخره کردن این خبرنگار مشغول شدند، خبرنگاری که وینیسیوس جونیور را با یک گل و دو پاس گل بدترین بازیکن حاضر در جام جهانی 2022 معرفی کرد. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا