ورزش

خداحافظی یا تمدید: تصمیم نهایی ستاره رئال در فوریه

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تصمیم نهایی‌ درباره آینده‌اش را در فاصله یک ماه دیگر اعلام خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه خواهد داد یا خیر. 
کروس ستاره بی چون و چرای رئال در چند سال اخیر بوده و عملکرد درخشان او در این تیم نقش موثری در فتح لیگ قهرمانان در چند فصل متوالی و همچنین قهرمانی این تیم در لالیگا داشته است. 
با این حال، این ستاره آلمانی پیش از این نیز مدعی شده بود که شاید زودتر از آنچه فوتبال‌دوستان و کارشناسان فکر کنند از دنیای فوتبال خداحافظی کند و این موضوع حالا تا حدی باعث نگرانی هواداران و البته مدیران رئال شده است. 

1759386

رابطه خوب او با مدیران رئال مادرید باعث شده که آنها علاقه بسیاری به این بازیکن داشته باشند و خواهان تمدید قرارداد او برای حداقل دو فصل دیگر باشند اما کروس هنوز تصمیمش در این باره را به آنها اعلام نکرده است. 
روزنامه اسپانیایی مارکا حالا مدعی شده که تنها موضوعی که کروس به طور قطعی از آن اطمینان دارد این است که می‌خواهد با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما هنوز مشخص نیست که این اتفاق در چه زمانی رخ خواهد داد. 
تصمیم او برای خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان این فصل قطعی نیست اما احتمال آن همچنان وجود دارد و او به مدیران رئال اعلام کرده که تصمیم نهایی‌اش در این باره را در ماه فوریه به اطلاع آنها خواهد رساند. 
مدیران رئال امیدوار هستند که بتوانند قرارداد کروس و لوکا مودریچ را پیش از پایان این فصل تمدید کنند. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا